Poll: Vind jij het OV-personeel onvriendelijk?
15-09-2017NEDERLAND - Reizigers in het openbaar vervoer klagen steen en been over onbeschoft gedrag van het personeel in trein, bus en metro. Het moet en kan veel klantvriendelijker concludeert het OV loket vast in het jongste kwartaalrapport, schrijft De Telegraaf.
„Een toenemend aantal klachten heeft betrekking op de foute bejegening van klanten in het openbaar vervoer. Uit tal van voorbeelden wordt duidelijk dat de reiziger lang niet altijd op nummer één staat, zoals vervoerders vaak beweren. Er moet meer gedacht worden vanuit de reiziger” is een van de aanbevelingen.
Het OV loket kreeg tussen april en juli 893 klachten, 7 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het personeel, zoals buschauffeurs en conducteurs, zouden beter hun best moeten doen om reizigers toelichting te geven.
Door: mediapartner LokaalGelderland
Ander nieuws
-
19-04-2024
Nieuw beweegpad laat zien hoe leuk bewegen buiten in de frisse lucht is
-
18-04-2024
De Feestfabriek lanceert nieuw creatief bureau onder de naam CARBID
-
18-04-2024
Lex Schellevis nieuwe griffier gemeente Oost Gelre
-
18-04-2024
Jeany begint op ‘haar’ MSA-festival in Winterswijk aan haar volgende missie: de kissformsa-challenge
-
18-04-2024
Graafschap vrouwen komen uit in de Eerste Divisie KNVB vrouwen: “We gaan voor een gelijk speelveld met De Graafschap”
-
17-04-2024
Heb jij ze al gespot? Er zijn steeds meer minibiebs