Tevredenheid over OV-personeel in de Achterhoek
17-09-2017ACHTERHOEK - Landelijk gezien mag het OV-personeel zich wel eens wat beter gedragen. Dat concludeerde het OV loket in het meest recente kwartaalrapport.
Het OV loket kreeg tussen april en juli 893 klachten, 7 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het personeel, zoals buschauffeurs en conducteurs, zouden beter hun best moeten doen om reizigers toelichting te geven. Maar is dat in de regio ook zo?
Wij plaatste vrijdagochtend een poll. Ruim 489 mensen hebben deze ingevuld. Hiervan is 68% goed te spreken over het OV-personeel 21% geeft aan dat het nog wel eens wil verschillen en de andere 11% krijgt geregeld te maken met onbeschoft personeel. Hieruit blijkt dus dat wij over het algemeen vriendelijk OV-personeel hebben.
Door: mediapartner LokaalGelderland
Ander nieuws
-
29-03-2024
Vrees voor overlast van mogelijke aanvliegroute Schiphol over Achterhoek
-
28-03-2024
‘Energiebespaarservice’ van Achterhoekse gemeenten en bedrijven doen samen met wethouder Groters Aaltense centrumondernemers aan: “er kan nog steeds gewonnen worden”
-
28-03-2024
In uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het nu
-
28-03-2024
In moderne uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het wereldbeeld van nu
-
27-03-2024
Fatbikes niet toegestaan bij de verkeersexamens basisschoolleerlingen
-
26-03-2024
Vrijwilligersgroep in touw voor jaarlijkse rommelmarkt Eendracht voor betaalbare muzieklessen