Header image

OBW en Winterswijk Marketing slaan handen ineen

WINTERSWIJK - Op 1 maart heeft OBW (Ondernemers Buitengebied Winterswijk) zich aangesloten bij het platform van Stichting Winterswijk Marketing. De stichting heeft als doel om de naamsbekendheid van Winterswijk te vergroten. Via campagnes onder de noemer 100% Winterswijk laat de stichting bezoekers, bedrijven en inwoners beleven hoe aantrekkelijk de plaats is als toeristische bestemming, woon- en werkplaats.

Organisaties die een bijdrage willen leveren aan de promotie en marketing van Winterswijk zijn opgenomen in dit platform. Naast OBW bestaat het platform uit Stichting bevordering Toerisme Winterswijk, ondernemersvereniging OWIN, winkeliersvereniging ABH City, gemeente Winterswijk en de afdeling Winterswijk van horecabond KHN. Zij leveren input voor het strategisch meerjarenplan van de stichting en dragen suggesties en ideeën aan voor het op de kaart zetten van Winterswijk. Het wonen en werken in het buitengebied is het specifieke aandachtspunt van OBW. Hans van der Kooij neemt namens OBW zitting in het platform; Rob van Dam is zijn vervanger.

Tijdens de ledenbijeenkomst bij VVV Winterswijk werd de samenwerking officieel bekrachtigd door voorzitter Jan Bent van OBW en voorzitter Henk van Duinen van Winterswijk Marketing. Henk: ”We zijn blij met de deelname van OBW aan het platform. Ze zijn een erg goede gesprekspartner voor het werken en wonen in het buitengebied, zeer belangrijk voor Winterswijk!” Ook Jan benadrukt het belang van de samenwerking als ook het uitdragen van Winterswijk buiten de gemeentegrenzen. “We moeten het samen doen, want alleen dan kan het goed gaan met Winterswijk."



Ander nieuws