Winterswijk in the picture met 100% Winterswijk
23-02-2017WINTERSWIJK - Genietende gezinnen, schitterende doorkijkjes in bijzondere natuurgebieden, een stel dat picknickt tijdens een fietstocht. In de nieuwe promotiemiddelen van 100% Winterswijk staat het genieten en inspelen op beleving van de doelgroepen centraal.
“Stichting Winterswijk Marketing heeft als doel om Winterswijk op de kaart te zetten. Via campagnes onder de noemer 100% Winterswijk laten we bezoekers, bedrijven en inwoners beleven hoe aantrekkelijk deze plaats is als toeristische bestemming, woon- en werkplaats”, vertelt Imke te Selle, marketingcoördinator. “Deze doelgroepen proberen we op verschillende en betaalbare manieren te bereiken. We hebben al een prima basis aan kanalen die we kunnen inzetten, zoals de website, social media en agenda’s, maar misten nog bewegend beeld. Leuk is dat de nieuwe promotievideo interactief is en je zelf kunt kiezen welk thema je wilt bekijken. De muziek eronder is speciaal voor ons gemaakt door We Live Music en de Bowtie Pandas uit Winterswijk. Dat maakt het echt af!”
Door Winterswijkers voor Winterswijk-fans
In alle promotiemiddelen wordt met Winterswijkse modellen gewerkt: inwoners die het leuk vinden om zichzelf in de campagnes terug te zien. In de foto’s staan voornamelijk gezinnen met jonge kinderen en actieve vijftigers. Ook in het nieuwe magazine staan uitsluitend Winterswijkers op de foto. “Het magazine 2017-2018 geeft een indruk van al het moois dat te vinden is in Winterswijk. Daarmee brengen we 25.000 Nederlandse en 10.000 Duitse lezers op ideeën voor een dagje Winterswijk, een bedrijfsbezoek of een nieuwe woonplek”, licht Gienne te Gronde toe, die vestigingsleider VVV is. “Het magazine ligt vanaf deze week bij toeristische partners van VVV Winterswijk en natuurlijk ook in de VVV zelf. Ook verspreiden we de magazines over openbare gebouwen en toeristische informatiepunten in omliggende Duitse gemeenten en via beurzen in België, Duitsland en Nederland.”
De promotievideo is gemaakt om te delen en te vinden op het YouTube-kanaal van 100% Winterswijk, de Facebook-pagina en website. Winterswijkers, die het leuk vinden om mee te werken aan een promotiecampagne, kunnen zich melden via info@100procentwinterswijk.nl.
Ander nieuws
-
28-03-2024
‘Energiebespaarservice’ van Achterhoekse gemeenten en bedrijven doen samen met wethouder Groters Aaltense centrumondernemers aan: “er kan nog steeds gewonnen worden”
-
28-03-2024
In uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het nu
-
28-03-2024
In moderne uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het wereldbeeld van nu
-
27-03-2024
Fatbikes niet toegestaan bij de verkeersexamens basisschoolleerlingen
-
26-03-2024
Vrijwilligersgroep in touw voor jaarlijkse rommelmarkt Eendracht voor betaalbare muzieklessen
-
26-03-2024
Wandelroutes scholtenpaden rond Winterswijk levendiger door verhalende podcasts