Voordelig uit eten met het AH Tientje
02-08-2017LICHTENVOORDE/GROENLO- Voor het derde jaar op rij kunnen de klanten van Albert Heijn Kruip uit Lichtenvoorde en Albert Heijn Wallerbosch uit Groenlo met korting uit eten in Oost Gelre. Roel Kruip startte deze actie in 2015, in 2016 sloot Bas Wallerbosch zich aan en ook dit jaar is het AH Tientje een gezamenlijke actie van beide supermarktmannen.
"We hebben elk jaar meer horecabedrijven die zich bij onze actie aan willen sluiten. Voor dit jaar hebben de klanten de keus uit maar liefst negen restaurants in Oost Gelre. De actie is ontzettend populair, al in april kregen we de eerste vragen van de klanten wanneer de AH tientjesactie weer zou starten", zegt Roel Kruip. Wallerbosch en Kruip willen met hun actie het lokale ondernemerschap een boost geven en doen dat onder het motto 'food meets food'. "We versterken elkaar op deze manier."
De Tientjeszegels kunnen van 7 augustus tot en met 10 september 2017 gespaard worden bij de twee Albert Heijn-supermarkten. Een volle spaarkaart kan worden ingeleverd tegen tien euro korting op het speciale AH-dinerarrangement. Aan deze actie doet Fox Horeca in Vragender mee, evenals restaurant De Leeuw, restaurant 't Zwaantje en Skik & zo in Lichtenvoorde. Deelnemers in Lievelde zijn Loco Eten en Drinken en Het hoofdkwartier van de Prins. In Groenlo kan men terecht bij Welgelegen, Streets en Wissink. De AH Tientjes zijn te besteden van 7 augustus tot en met 19 oktober 2017.
Nieuw in het rijtje van deelnemende horecabedrijven zijn restaurant Wissink in Groenlo en Skik & zo in Lichtenvoorde. Ondernemer Barry Reijrink van Skik & zo is blij met de actie: "Er zijn altijd nog mensen die niet weten wat wij bij Skik & zo allemaal te bieden hebben. Het is mooi om de mensen op deze leuke en voordelige manier kennis te laten maken met ons restaurant." Zijn reactie sluit perfect aan bij de algemene wens van alle deelnemers om de consument met deze sympathieke actie in Oost Gelre te houden.
De beide supermarktondernemers zijn klaar voor een succesvolle derde editie van hun AH-tientjesactie: "Prachtig dat we dit als plaatselijke ondernemers met elkaar kunnen organiseren. Bij Albert Heijn willen we de mensen laten genieten van lekker en goed eten en drinken en dat willen onze horecadeelnemers ook. We hopen uiteraard dat het net zo'n groot succes wordt als voorgaande jaren."
Ander nieuws
-
29-03-2024
Hoe zat het ook alweer met de zomertijd?
-
29-03-2024
Vrees voor overlast van mogelijke aanvliegroute Schiphol over Achterhoek
-
28-03-2024
‘Energiebespaarservice’ van Achterhoekse gemeenten en bedrijven doen samen met wethouder Groters Aaltense centrumondernemers aan: “er kan nog steeds gewonnen worden”
-
28-03-2024
In uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het nu
-
28-03-2024
In moderne uitvoering Passie 24 is de tijd rijp voor passie in het wereldbeeld van nu
-
27-03-2024
Fatbikes niet toegestaan bij de verkeersexamens basisschoolleerlingen