Header image

Hulp bij promotie Winterswijkse evenementen

WINTERSWIJK - Winterswijk bestaat uit actieve inwoners, die maar wat graag organiseren. Op het gebied van evenementen, excursies, uitvoeringen, workshops en bijeenkomsten is bijna elke dag wel iets te doen! Stichting Winterswijk Marketing ondersteunt deze activiteiten door het onder de aandacht brengen ervan bij een breder publiek in de Euregio. Ook die van u?

Coördinator Imke te Selle: “Organisatoren kunnen gebruikmaken van onze gunstige prijsafspraken voor bijvoorbeeld vertalingen, flyers, posters en advertenties. Voor andere promotie vragen we geen financiële bijdrage. Naast het 100% Winterswijk magazine en vermelding op 100procentwinterswijk.nl en vvvwinterswijk.nl - met gezamenlijk meer dan 200.000 internationale bezoekers per jaar – verspreiden we in het hoogseizoen maandelijks 5000 papieren overzichten van activiteiten en evenementen. Ook benoemen we komende activiteiten in onze tweewekelijkse rubriek bij Radio Slingeland en vermelden ze in de VVV- en Achterhoek-app. Evenementen met een grotere aantrekkingskracht sturen we naar Duitse en Nederlandse media en sluizen we door naar achterhoek.nl, de Achterhoek Gids en Achterhoek Vakantiekrant. Op onze Facebookpagina 100pwinterswijk en Twitter @100pwinterswijk plaatsen we op verzoek berichten. Plannen liggen er om online marketing aan het rijtje van communicatiemiddelen toe te voegen. We zoeken in onze promotie naar een optimale combinatie van offline en online middelen om onze doelgroepen te bereiken.”

Meld uw activiteit!
Stichting Winterswijk Marketing werkt met een grote groep vrijwilligers en enkele betaalde krachten aan de promotie van Winterswijk. Zij beschikken echter niet over een volledige redactie, die alle kranten en websites in de gaten kan houden. Meld daarom uw evenement of activiteit aan via www.100procentwinterswijk.nl/evenement-aanmelden of stuur een mail naar info@100procentwinterswijk.nl. De vrijwillige redactieleden proberen de omschrijving zo snel mogelijk te vermelden op de sites en op te nemen in de andere communicatiemiddelen. Een datum, foto en korte omschrijving is vaak al genoeg voor een aankondiging, want meer informatie kan later worden toegevoegd.

Tip: neem het e-mailadres op in uw perslijst.
 



Ander nieuws